سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اولین فیلم نازنین بیاتی

بعد با این تفاسیر، کار خیلی خیلی سختی بوده! نمی ترسیدید که روبروی تیمی حرفه ای و بازیگرانی که کار کرده اند، بازی کنید؟

خیلی سخت بود ولی خب از آنجا که با خانم آهنگرانی در یک فرصت کوتاه، مثل یک دوست صمیمی شدیم، توی کار بی نهایت به من کمک کردند. اصلا حس نمی کردم که خانم آهنگرانی این همه تجربه دارند و من بار اولم است که جلوی ودوربین می ایستم. خیلی کمکم می کرد که بتوانم بهتر بازی کنم. همه عوامل فیلم راهنمای خوبی بودند برای من؛ آقای بهمنش، خانم عرفی نژاد و خیلی ها که باید همه عوامل گروه را نام ببرم.

اینطور که در حاشیه فیلم مطرح شد، فیلمنامه را به بازیگران نمی دادند و شما هیچ اطلاعی از سرنوشت کاراکتر نازنین نداشتید. خب در سکانس هایی که باید واکنش های عصبی نشان می دادید، گریه می کردید و ... چطور به نازنین دربند نزدیک می شدید؟

شاید اگر کسی سابقه کار بازیگری داشت، این سبک کار و اطلاع نداشتن الز سرنوشت کار، سخت باشد ولی من چون بار اولم بود که بازی می کردم، به شیوه کار آقای شهبازی به مرور زمان عادت کردم.

مثلا شهبازی صبح می آمدو می گفت که امروز باید گریه کنی یا قبل تر می گفت که حس را بگیری؟

نه؛ وقتی دوربین را می چیدند و پلان آماده می شد، قبل از آغاز کار یا نیم ساعت قبلش با من صحبت می کردندکه الان پلان اینجوری است و این اتفاق باید بیفتد و حست الان باید اینطوری باشد. حال در همان تایم خودم را آماده می کردم و پلان را می گرفتیم.